19.12.2016. 19:25

Jau ziņots, ka pēc 18 veiksmīgiem šosejas izturības sacīkstēs pavadītiem gadiem, kuru laikā gūtas daudzas uzvaras, "Audi" pirms kāda laika paziņoja par aiziešanu no šīs autosporta disciplīnas. Nevienam nav noslēpums, ka lielā mērā tās ir sekas skandālam ap krāpšanos ar ielas mašīnu emisiju mērījumiem.

Tiesa, vēl pirms tam "Audi" jau sāka 2017. gada LMP1 klases prototipa konstruēšanu, lai gan tas ne reizi tā arī netika uzbūvēts pilnā izmērā. Toties ir pieejams samazināta izmēra modelis, kādi tiek izmantoti arī aerodinamikas testos, un ir redzamas skaidras aprises, kā izskatītos šis ar dīzeļdzinēju darbināmais auto, kura nosaukums būtu R18.

Lai gan vizuāli tas nav radikāli atšķirīgs no 2016. gada automašīnas, ar ko tika startēts Lemānas 24 stundu sacensībās, "Audi" inženieri apgalvojuši, ka šis ir visu laiku ekonomiskākais LMP1 prototips, kas būtu radīts rūpnīcā, ja projekts tiktu novests līdz galam. "Audi" pārstāvji arī atzinuši, ka vēl bijuši plānoti būtiski uzlabojumi aerodinamikā, un šis būtu auto, kas, iespējams, būtu spēcīgākais nākamajā sezonā.

Brīdī, kad "Audi" mātes kompānija "Volkswagen Group" lēma par aiziešanu no Lemānas sacīkstēm, šis auto jau gandrīz bijis pabeigts.

The car that never was.......Audi's 2017 LMP1 beast!!! #Servus pic.twitter.com/c9MJXzRrZx— oliver jarvis (@ollyjarvis) December 16, 2016



Tatnaftas kausa cīņas mākslu Federācija Jaunciema gatve 322, Rīga, LV-1015
Alksne Inta Aerobika, Peldēšana
FTA
Reģistrēties