21.12.2016. 22:02

Rosi savā motošosejas braucēja karjerā deviņas reizes kļuvis par pasaules čempionu, septiņus no šiem tituliem izcīnot vadošajā MotoGP klasē.

Jau 2004. gadā viņš pirmo reizi testēja "Ferrari" komandas F1 bolīdu. Šie testi notika Fiorano, un toreiz Rosi trasi dalīja ar Mihaelu Šūmaheru. Itāļa rezultāti bija konkurētspējīgi, un vēlāk Rosi radās vairākas izdevības pāriet uz F1 čempionātu.

Informācija, ka viņš varētu nomainīt motociklu pret formulu, presē pavīdējusi vairākkārt. Sevišķi augsta iespējamība bija 2009. gadā, kad savainojumu Ungārijas posmā guva Felipe Masa. Rosi tomēr neesot piekritis pievienoties "Ferrari", kas kā Masas aizstājējus toreiz pieņēma Luku Badoeru un vēlāk arī Džankarlo Fisikellu.

"Valentino bija tuvu startēšanai Formulā 1," intervijā "motogp.com" stāsta viņa tēvs Graciano. "F1 sacīkšu mašīna ir vienīgā lieta, kas ir salīdzināma ar MotoGP motociklu. Startēšana jebkurā citā motoru sporta kategorijā būtu solis atpakaļ. Valentino no šādas iespējas atteicās, jo viņa mīlestība pret motocikliem bija pārāk liela."

Rosi ik pa laikam ir redzams rallijā, savulaik sportists aizvadījis vairākas sacīkstes pat WRC pasaules čempionātā. Vēl pirms dažām nedēļām Rosi ar "Ford Fiesta RS WRC" automašīnu guva uzvaru "Monza Rally Show" sacensībās.

"Arī turpmāk viņš gribēs braukt ar rallija mašīnu, šosejas salonauto vai ko citu, ko vēl varēs pilotēt, taču tā nebūs Formula 1," saka sportista tēvs. "Tomēr biežāk tas notiks tikai tajā brīdī, kad viņš būs piepildījis savu pasaules pirmā numura misiju motosacīkstēs."

Izmantotie resursi:Grand Prix Times | Formula 1, GP2, GP3, Formula...



RTU-Rīgas stars, bērnu un jaunatnes futbola klubs Daugavgrīvas 56a, Rīga, LV-1007
Šmigarevs Andrejs Šmigarevs AndrejsBrīvā cīņa, Pludmales cīņa
FTA
Reģistrēties