29.06.2016. 09:20
Jau kādu laiku aizkulisēs baumots, ka "Mercedes" un, iespējams, arī citas vadošās komandas atklājušas veidu, kā braukšanas laikā mākslīgi mainīt spiedienu riepās. "Auto Motor und Sport" žurnālisti esot tikuši skaidrībā, kā tieši tas tiek darīts.

Pirms kāda laika presē jau parādījās informācija, ka vairākas komandas izmanto apķērīgu veidu, kā samazināt spiedienu riepās tieši braukšanas laikā, tādā veidā uzlabojot apļu laikus.

Vācu izdevums "Auto Motor und Sport" publicējis fotogrāfijas, kas uzņemtas Baku, īsi pirms sacensību starta. Tajās redzams, ka visos četros mašīnas stūros darbojas kāda noņemama ierīce.

Publikācijā teikts, ka ar šīs ierīces palīdzību tiek saglabāta ļoti augsta temperatūra asīs un bremzēs. Tas nozīmē, ka brīdī, kad "Pirelli" riepas ir uzmontētas stāvošai mašīnai, to spiediens atbilst minimālajām prasībām, taču, kad mašīna uzsākusi kustību, spiediens samazinās.

"Force India" tehniskais direktors Endijs Grīns atzīst, ka šādas ierīces būtu jāaizliedz.

"Ja tās aizliegtu, tā būtu laba lieta," viņš saka. "Tās maksā ļoti lielu naudu."

Izmantotie resursi:Latest Formula 1 Breaking News - Grandprix.com



Latvijas sporta klubu apvienība Tīraine, Pakalniņu 4, Mārupes n., LV-2167
Bojāre Olga Bojāre OlgaBokss, Aerobika
FTA
Reģistrēties