13.01.2018. 09:49

2016. gadā "Sauber" vienība gandrīz bankrotēja, ieguva divus punktus un Konstruktoru kausā palika priekšpēdējā vietā, tomēr to izglāba investori, kas tiek saistīti ar pilotu Markusu Ēriksonu. Savukārt pērn, kad vadītāja postenī stājās bijušais "Renault" komandas boss Vasērs, izdevās tikt pie pieciem punktiem, kas tomēr lika palikt pēdējā vietā Konstruktoru kausā. Lielā mērā tās bija sekas finansiāli grūtajam periodam.

"Nebija tā, ka būtu tikai viens vājais punkts," komandas piedzīvoto pagājušajā F1 sezonā apraksta Vasērs. "Tas bija rezultāts grūtībām, kas tika piedzīvotas 2016. gadā. Mašīnas konstruēšana tika sākta ļoti vēlu - tas bija jauns projekts, kas tika sākts sešus mēnešus par vēlu, kas situāciju padarīja tikai grūtāku, un tādos apstākļos ir ļoti grūti noķert konkurentus. Arī lēmums izmantot 2016. gada modeļa "Ferrari" motoru nepalīdzēja."

Šogad "Sauber" būtisku finansiālo un tehnoloģisko atbalstu sniegs "Alfa Romeo" rūpnīca, savukārt "Ferrari" piegādās jaunākos, 2018. gada motorus.

"Šobrīd mēs veidojam pilnīgi jaunu projektu," atklāj Vasērs. "Komanda darbu pagājušajā gadā sāka ļoti vēlu, bet iekļaujamies darāmo darbu kalendārā. Tiesa gan, tikai pirmajos testos Barselonā, kas notiks februārī, varēsim pateikt, cik tālu esam tikuši. Esam pieņēmuši dažus būtiskus lēmumus un esam cerību pilni. Arī tas, ka startēsim ar jaunāko "Ferrari" motoru, ir liels solis mūsu attīstībā. Arī mašīnas izstrādē esam izvēlējušies pilnībā jaunu filozofiju."

Izmantotie resursi:Latest Formula 1 Breaking News - Grandprix.com



Latvijas Speciālā olimpiāde R.Feldmaņa 11, Rīga, LV-1014
Solncevs Valērijs Solncevs ValērijsGrieķu-romiešu cīņa, Brīvā cīņa, Pludmales cīņa
FTA
Reģistrēties