14.06.2018. 22:46

Kopš 2011. gada visas "Formula 1" komandas ar savām riepām apgādā Itālijas uzņēmums "Pirelli". Pirms tam riepas šīm sacīkstēm ražoja arī "Bridgestone" un "Michelin", bet senākā pagātnē F1 čempionātā startēts arī ar "Goodyear", "Dunlop", "Firestone", "Continental", "Englebert" un "Avon" ražotajām riepām.

Dienvidkorejiešu rūpnīca "Hankook" līdz šim F1 vajadzībām riepas nav izgatavojusi, taču jau 2013. gadā tās pārstāvji tikās ar toreizējo čempionāta vadītāju Berniju Eklstounu. Tika apspriesta iespējamā "Hankook" kļūšana par oficiālo riepu piegādātāju, taču iecere neīstenojās.

Vācu izdevums "Auto Motor und Sport", kas ar liekiem faktiem nemēdz "mētāties", raksta, ka "Hankook" atkal klauvē pie F1 pasaules čempionāta durvīm.

Kā zināms, sadarbības līgums ar "Pirelli" beigsies 2019. gada izskaņā, tādēļ šobrīd Starptautiskā Automobiļu federācija (FIA) labprāt uzklausa tās rūpnīcas, kas būtu gatavas piedalīties konkursā par oficiālā riepu piegādātāja statusu posmā no 2020. līdz 2022. gadam.

"Lēmums tiks pieņemts septembrī," raksta "Auto Motor und Sport", apstiprinot, ka arī "Hankook" pretendēs uz piegādātāja lomu.

Jau šobrīd ar "Hankook" riepām startē Vācijas salonautomobiļu čempionātā (DTM), tāpat šajā rūpnīcā top riepas "Formula 3" kategorijai.

Kā zināms, tuvāko gadu laikā F1 čempionātā plānots 13 collu disku vietā sākt izmantot 18 collu riteņus, kas nozīmē, ka arī riepas kardināli mainīsies. "Pirelli" vadība jau paziņojusi, ka būtu gatava šādām pārmaiņām.

Izmantotie resursi:gptoday.net



Tenisa klubs Spars, SIA "Jaunrūdas", Mārupes n., LV-2167
Rērihs Jānis Rērihs JānisGrieķu-romiešu cīņa, Jostu cīņa, Pludmales cīņa
FTA
Reģistrēties