04.12.2013. 17:27
Formula 1 maksimālā ātruma ziņā nākamgad varētu līdzināties savas atbalsta kategorijas GP2 sacīkšu mašīnām.

Ar šādu viedokli klajā nācis Enrike Skalabroni, kurš savulaik bijis "Ferrari" un "Williams" komandu tehniskais direktors. Pirms kāda laika Skalarboni izveidoja pats savu GP2 komandu "BCN Competicion", ko vēlāk pārdeva, līdz ar to viņš ir zinošs šo auto kategoriju tehniskajās niansēs.

Skalarboni uzskata, ka jauno F1 motoru jaudas zudums, lielākais mašīnu svars un mazāks aerodinamiskais piespiedējspēks, kā arī, iespējams, konservatīvāka rakstura risinājumi auto dizainā un jaunās "Pirelli" riepas būs tas kopums, kas padarīs F1 bolīdus krietni lēnākus.

"Man nepatīk celt brēku, taču es nebūtu pārsteigts, ja nākošgad GP2 formulas būtu tik pat ātras kā F1 automobiļi," intervijā spāņu laikrakstam "El Mundo Deportivo" atzinis Skalarboni. "Atliek izdarīt vienkāršus aprēķinus, lai saprastu, ka tas patiešām var notikt, vismaz sākotnējā fāzē."

Ar šo "sākotnēji fāzi" Skalarboni domā to, ka sākotnēji lielākais uzsvars, attīstot jaunos F1 automobiļus, tiks likts uz izturību, jo tas varētu būt noteicošais faktors cīņā par uzvarām un tituliem 2014. gada sezonā.

Tikmēr neoficiāla informācija liecina, ka "Ferrari" un "Renault" atraduši kā apiet testu aizliegumus un jau izmēģinājuši savus jaunos 1,6 litru turbo motorus trasē. "Ferrari" esot izmantojuši ielas modeli "LaFerrari" un testus veikuši Fiorano, savukārt "Renault" testus aizvadījuši Maņikūrā, kur F1 motoru iebūvējuši "Formula Renault 3.5" automobilī.

Izmantotie resursi:Motorsport.com | Racing News, Race Results -...



Gaita, jāšanas sporta klubs Beibeži, Vecumnieku p., Vecumnieku n., LV-3933
Kučans Vasilijs Grieķu-romiešu cīņa, Jostu cīņa, Pludmales cīņa
FTA
Reģistrēties