01.06.2012. 18:52
Piektdien Eiropas Savienības (ES) Veselības un patērētāju politikas komisārs Džons Dalli un UEFA prezidents Mišels Platinī sāka ES un UEFA EURO 2012 informēšanas kampaņu par patērētāju tiesībām līdzjutējiem, kuri dosies uz EURO 2012 čempionātu.

Komisārs Dalli teica: "Esmu pārliecināts, ka līdzjutēji koncentrējas uz savu iecienītāko komandu sniegumu Eiropas čempionātā. Tāpēc vēl jo svarīgāk ir nodrošināt, lai nekas netraucētu to izbaudīt! Līdzjutēji var saņemt praktiskus padomus, kā risināt problēmas, ar kurām viņi varētu saskarties kā patērētāji, piemēram, aizkavētie lidojumi, nozaudētā bagāža vai viesnīcu pakalpojumi, kas neatbilst tam, kas solīts brošūrā un kas ir pasūtīs."

 "Esmu gandarīts, ka UEFA un Eiropas Komisija atkal sadarbojas, lai sniegtu praktiskus padomus un palīdzību patērētājiem. Šis veikums palīdzēs līdzjutējiem no visām valstīm izbaudīt laiku, ko viņi pavadīs Polijā un Ukrainā," sacija UEFA prezidents Mišels Platinī.

UEFA EURO 2012 un daudzās citās mājaslapās, ieskaitot Eiropas Patērētāju centru mājaslapas, ir pieejamas saites uz šodien atklāto mājaslapu, kurā sniegti padomi, kā labāk sagatavoties ceļojumam un kā rīkoties, ja rodas problēmas Polijā. "Europe Direct" kontaktcentra dienesti atbildēs uz tiešsaistes jautājumiem par ES patērētāju vispārējām tiesībām 23 valodās, savukārt Polijas patērētāju organizācija "Federacja Konsumentów" nodrošinās patērētāju informatīvo tālruni angliski un sniegs juridisko palīdzību patērētājiem, kuri saskārušies ar problēmām Polijā. Lai informētu līdzjutējus, pazīstamās viesnīcās izvietos plakātus par šiem pakalpojumiem.



Aglonas vidusskolas sporta halle Aglona, Daugavpils 6b, Aglonas p., Aglonas n., LV-5304
Solomins Aleksandrs Akadēmiskā airēšana, Kanoe airēšana, Smaiļošana
FTA
Reģistrēties