07.11.2017. 08:25

Veterānu klases pirmās vietas ieguvējs Juris Deičmanis (Moto A-Z) stāsta, ka trase Irlavā bijusi kā parasti „dubļi, dubļi, dubļi... Kamēr vēl dubļi bija slapji, tikmēr bija labāk, bet kad sāka apžūt, tad kļuva arvien sliktāk. Dubļi lipa klāt pie riepām un motocikla. Sportisti klupa, krita un bija smagi.” Sportists sacensībām bija sagatavojies, jo riepu izvēle bijusi pareizā dubļainam segumam.

„Starts izdevās ļoti labi. Aizbraucu otrais aiz Ivara Miķelsona. Vajadzēja tikai braukt,” saka Juris. Stundas laikā sportists veica 9 apļus. „Pēdējie trīs apļi bija visgrūtākie, bet man veicās. Laikapstākļi bija labi, lietus nelija, taču trase pa nedēļu bija pielijusi. „Izņēma” pat vienu līkumu, jo tur ūdens bija pāri celim. Mežā trase bija sausāka. Dažus motociklus no trases pat noveda ar traktoru,” atceras sportists.

Jurim sacensības patikušas, jo „varēja brīvi braukt, nebija kopējā ieskaite. Atpūšoties, ieguvu pirmo vietu klasē, par ko esmu gandarīts. Skatījos tikai uz priekšu, bija jākoncentrējas. Vairākas reizes arī apgāzos, bez tā nevarēja. Motocikls bija tik smags, ka knapi pēdējos divus apļus varēju to noturēt,” tā Juris Deičmanis.

Retro klases pirmās vietas ieguvējs Lauris Paulovskis (CES I.S. Racing) stāsta, ka bija gatavojies dubļainajai Irlavas trasei. „Trasē bija dažas „viltīgas vietas”. Lietus nelija un braukt varēja. Pirmo reizi braucu retro klasē, kurā startēju ar savu pirmo 1982. gada motociklu „Honda XR250”. Šis motocikls ievērojami atšķiras no mūsdienu sporta motocikla. Motoram ir gaisa dzesēšana, aizmugurē trumuļu bremzes, kas nestrādā, iebraucot dubļos. Svars ir krietni vien lielāks, amortizācija un vadāmība stipri vājāka, salīdzinot ar mūsdienu tehniku. Taču, neskatoties uz to, motocikls turējās godam.” Ar retro motociklu Lauris nebija braucis 4 gadus. Tādēļ iepazīšanās aplī mēģināja adaptēties. „Startā kļūdījos. No starta aizbraucu kā pēdējais. Taču ātri vien izdevās panākt pārējos. Pusaplī viens no sportistiem manā priekšā nokrita un sanāca noslāpēt motoru, kamēr iekurbulēju, atkal viss sākās no gala. Tālāk jau iegāju ritmā un diezgan raiti cīnījos uz priekšu. Mērķis bija braukt piesardzīgi, bez kritieniem, lai nav jāzaudē laiks un spēks, mēģinot iedarbināt motoru. Rezultātā tas arī izdevās. Prieks, ka absolūtajā vērtējumā uzrādīju labu rezultātu. Paldies organizatoriem par sacensībām!” tā Lauris Paulovskis.

Sacensību organizators Gatis Grīgs: „Veicās ļoti labi. Laikapstākļi bija ciešami. Noturējās, nelija, bija apmācies. Sacensībās bija ieradušies 86 dalībnieki. Viss notika, tā kā notika. Trase bija smaga, bija pielijusi jau pirms sacensībām. Katrā ziņā sportisti ar sacensībām bija apmierināti. Kam izturēja motocikli, tiem izturēja un tiem, kuriem neizturēja – tādas nu ir šīs sacensības rudens laikā. Vietām trasē bija smagi, vietām bija normāli. Viss bija tā kā rudens „gonkā”.” Sacensību organizators bija priecīgs par kuplo dalībnieku skaitu.

1. Jānis Vinters2. Raivis Eikmanis3. Gints Bērziņš

1. Aksels Mangelsons2. Dāvids Vītols3. Raivo Knūts

1. Juris Popovs2. Valdis Šakins3. Raivis Veinbergs

1. Jānis Freimanis2. Renijs Āboliņš3. Jurģis Rauza

1. Lauris Paulovskis2. Gatis Zolmanis3. Aivars Rutkis

1. Einārs Vinters2. Uldis Veidenieks3. Rūdolfs Pumpurs

1. Juris Deičmanis2. Normunds Simsons3. Vilnis Zeiza

1. Jānis Tiļugs2. Ričards Irbe3. Aivis Graudiņš

1. Gunārs Bucenieks2. Dzintars Bortiņš3. Matīss Cers

1. Markuss Kokins2. Gatis Kanbergs3. Lauris Homka

1. Markuss Kokins2. Artūrs Riekstiņš3. Gatis Kanbergs

Visi sacensību rezultāti: Sacensības - Licences.lv

Informāciju sagatavoja:Luīze Mīkstā



Reklāmas baloni Reklāmas baloni Lāčplēša 104, Rīga, LV-1003
Lapa Dmitrijs Grieķu-romiešu cīņa, Jostu cīņa, Pludmales cīņa
FTA
Reģistrēties