10.05.2017. 00:02

Tagad šķiet, ka Audi vēlas pārbaudīt, kas varētu sanākt no idejas par elektrisku rallija auto. Drīzāk gan elektrisku rallijkrosa auto, kas elektromotoriem raksturīgās griezes momenta līknes dēļ Audi motoru sporta aktivitāšu vadītājam Volfgangam Dirheimeram šķietot perspektīva ar intriģējošu iznākuma potenciālu. Par to raksta Electrek.co.

«Pastāv liela iespēja, ka nākotnē rallijkrosā brauks elektriskas mašīnas ar ļoti augstiem jaudas rādītājiem - apmēram 800 zirgspēkiem. Rallijkrosam raksturīgi sacensību distances garumi, ko bez grūtībām var nobraukt ar bateriju enerģijas rezervēm,» Dirheimers sacījis britu izdevumam Autocar.

Pagājušā gada oktobrī Red Bull atklāja plānus paralēli pašreizējām aktivitātēm rallijkrosā no 2018.gada iesaistīties arī sacensībās ar elektromobiļiem. Par E/RACING nodēvētam elektroauto rallijkrosa sacīkšu seriālam staru zaļo gaismu oficiāli paredzēts dot šā gada 31.oktobrī Lasvegasā.

Volkswagen un Audi ir pametuši attiecīgi WRC un izturības sacensības LMP1 prototipu klasē, tomēr Volkswagen grupas pārstāvis Jirgens Štakmans Autocar sacījis, ka kompānija uzmanīgi notikumu attīstību elektriskajos motoru sportos.

«Mūsu rallija komanda pārspēja pat visoptimistiskākās cerības, tāpēc pieņēmām lēmumu pievērsties mašīnu gatavošanai klientiem. Tuvākajos gados redzēsim, kā viss attīstās, taču, manuprāt, elektriskajiem sporta veidiem piemīt interesants potenciāls. Tā ir jauna arēna, kas varētu pavērt plašas iespējas, taču vēl ir par agru kaut ko prognozēt,» - tā Štakmans.

Tā ka pagaidām nekādu konkrētu plānu nav, taču Audi aktivitātes sērijveida auto ražošanā liecina par augošu interesi attīstīt elektrotehnoloģijas, un motoru sports vienmēr ir bijis spēcīgs progresa virzītājs.



Mihailovs Jurijs Mihailovs JurijsGrieķu-romiešu cīņa, Brīvā cīņa, Brīva cīņa sivietēm, Jostu cīņa, Pludmales cīņa
FTA
Reģistrēties