13.07.2015. 11:51
Par bāzi ņemot septītās paaudzes Volkswagen Golf, Volkswagen Motorsport tehniķi izstrādā tīrasiņu sacīkšu auto, kas jau šā gada laikā tiks izmēģināts vairākās starptautiskās salonautomobiļu sērijas sacensībās (Touringcar Racer International Series (TCR)), bet par pastāvīgu to dalībnieku varētu kļūt 2016.gadā.

Talkā ņemot Volkswagen koncernā pieejamos resursus un SEAT motoru sporta nodaļas speciālistu pieredzi, Volkswagen Motorsport ar tās vadītāju Jostu Kapito priekšgalā uzskata, ka TCR sērija ir ļoti daudzsološa no jaunu braucēju un komandu piesaistes viedokļa. Kā norāda Kapito, konceptuālā sacīkšu auto izstrādē nekas kardināli jauns nav bijis jāizgudro, tādēļ izstrādes process ir salīdzinoši ātrs un lēts. Tieši nelielie ar TCR sacīkšu sērijas Golf izgatavošanu saistītie izdevumi varētu būt viens no spēcīgākajiem argumentiem, kādēļ šāds auto jau no nākamā gada varētu kļūt par TCR seriāla pastāvīgu dalībinieku.

Atšķirībā no sērijveida Golf sacīkšu auto ir par 40 milimetriem platāka šķērsbāze, tam ir uzstādīti aerodinamiski optimizēti bamperi un masīvs oglekļa šķiedras antispārns un 18 collu sporta riteņi. Braucēja drošības nolūkos salonā ir cauruļu drošības rāmis, sporta sēdeklis ar galvas aizsardzības sistēmu, kā arī FIA reglamentam atbilstoša degvielas tvertne.

Zem konceptuālā sacīkšu Golf motora pārsega atrodas modelī Golf R sastopamais 2 litru TFSI benzīna turbo motors. Tiesa, tā jauda ir palielināta par 30 zirgspēkiem līdz 330 ZS. Maksimālais griezes moments, ko caur sešu pakāpju divu sajūgu DSG automātu saņem priekšējie riteņi, 410 ZS.

Kā jau minēts, auto šogad sacīkšu režīmā tiks izmēģināts vairākos TCR seriāla posmos, un, ja testi būs sekmīgi un būs interese no privātajām komandām, braukt gribētāji jau nākamgad saņems sacensībām gatavu Golf TCR.



FP Investment, SIA E.Melngaiļa 1a, Rīga, LV-1010
Kučans Vasilijs Grieķu-romiešu cīņa, Jostu cīņa, Pludmales cīņa
FTA
Reģistrēties