01.12.2017. 08:32

Testos piedalījās otrs "Yamaha" rūpnīcas braucējs Maveriks Vinjaless, kā arī satelītkomandas "Tech 3" pārstāvis Johans Zarko. Galvenais uzdevums bija salīdzināt 2016. un 2017. gada "M1" modeļu motociklus. Līdzīgi arī pirms tam notikušajos oficiālajos testos Valensijā trijotne centās saprast, uz kura motocikla bāzes labāk būvēt 2018. gada "kaujas zirgu".

Rosi intervijā itāļu "Radio Deejay" atklāj, ka visi trīs vienbalsīgi lēmuši atteikties no šī gada modeļa izmantošanas jaunā motocikla radīšanā: "Mēs izmēģinājām veco motociklu, ko lietojām 2016. gadā, apspriedāmies un nolēmām, ka 2017. gada motocikls ir sliktāks. Vēl jāskatās, kāds īsti būs jaunais motocikls. Gaidāms kaut kas interesants, bet bāzēts tas tiks uz 2016. gada motocikla. Tagad ir kritiskais brīdis - no šī brīža līdz februārim "Yamaha" ir jāsper liels solis attīstībā."

Diskutējot par šogad gūto piekto vietu "MotoGP" kopvērtējumā, Rosi atzīst, ka pieļāvis kļūdu, nospriežot, ka vaina meklējama viņā, nevis motociklā, jo Vinjaless pērn testos pēc sezonas spēja būt ātrākais.

"Problēma bija tā, ka Vinjaless pēc ierašanās bija ļoti ātrs," stāsta Rosi. "Es izmēģināju šo motociklu, un man tas nepatika. Nodomāju, ka, tā kā ir sezonas beigas, esmu sliktā formā. Tāpēc turpinājām projektu ar šo 2017. gada motociklu, bet tā bija kļūda, jo tādā veidā mēs zaudējām daudz laika."

Vinjaless šogad ar trim uzvarām ieņēma trešo vietu kopvērtējumā, kamēr piektās vietas ieguvējs Rosi uzvarēja tikai vienreiz.

Izmantotie resursi:Motorsport.com: F1 News, MotoGP, Le Mans...



Trubeckojs Andrejs Trubeckojs AndrejsGrieķu-romiešu cīņa, Brīvā cīņa, Brīva cīņa sivietēm, Jostu cīņa, Pludmales cīņa
FTA
Reģistrēties