29.12.2017. 17:59

Pirms desmit gadiem Briatore veica lielas izmaiņas, kad no "Renault" F1 rūpnīcas atlaida daudzus darbiniekus, pretstatā "Mercedes", kas paturēja speciālistus, iesaistoties citos projektos. Līdz ar to, kad 2014. gadā spēkā stājās V6 turbo motoru ēra, "Renault" bija daudz mazāk labu speciālistu, lai uzbūvētu konkurētspējīgu dzinēju.

"Komandu, kas strādā rūpnīcā Virī-Šatiljonā, bija nepieciešams pārveidot, ikvienam atkal no jauna jāmācās strādāt kopā," intervijā izdevumam "Auto-Hebdo" stāsta Abitebouls. "Šodien mēs turpinām maksāt sodu par Flavio Briatores lēmumu, ko viņš pieņēma 2007. gadā. Toreiz tika nolemts iesaldēt dzinēju attīstīšanu, un viņš atlaida simtiem cilvēku.

Abitebouls saka, ka "Mercedes", kam šobrīd ir, iespējams, labākais F1 dzinējs, rīkojusies pareizi: "Tikmēr "Mercedes" turpināja savas aktivitātes, turpināja strādāt ar "Ilmor", un investēja nākotnē, kad paredzēja, kas tālāk varētu notikt "Formulā 1", un tāpēc attīstīja vairākus ielas automobiļu projektus."

Abitebouls atzīst, ka turpina labot to, ko savulaik sabojāja "Renault" toreizējais vadītājs Briatore.

"Kopš pārņēmu vadību Virī-Šatiljonā, esmu pieņēmis darbā aptuveni simts cilvēkus," atklāj francūzis. "Struktūra ir mainīta, pārdalot atbildību. Tagad visiem jāstrādā kopā un jāsaprot vienam otru bez vārdiem."

Izmantotie resursi:F1i.fr - F1i Magazine, la Formule 1 sur internet.



Šmigarevs Andrejs Šmigarevs AndrejsBrīvā cīņa, Pludmales cīņa
FTA
Reģistrēties