Trase bija ļoti sarežģīta, un tās garums bija pieci kilometri un 72 līkumi. Šeit nepietika vien ar to, ka esi ātrs, jo bija jābūt arī ļoti labai atmiņai, lai šo trasi varētu veikt ātri un precīzi. Šī iemesla dēļ sestdien Mārcis veica ļoti daudz treniņus, lai trasi "iemācītos no galvas".
Svētdien no rīta norisinājās oficiālie treniņbraucieni, kuros Ķenavs uzrādīja pārliecinoši ātrāko laiku. Tuvākie sekotāji tika apsteigti par nepilnām piecām sekundēm. Te gan jāpiebilst, ka daži vadošie braucēji šajos treniņos nebrauca, jo viņi nolēma pavērot treniņus, kā arī Mārci, lai redzētu, kā viņš brauc un kas viņš tāds ir. Pēc uzrādītajiem treniņbraucienu laikiem daudziem galvenais jautājums bija – kas ir Mārcis Ķenavs?
Pirms starta Mārcis zināja teikt, ka šīs trases pirmā daļa ir ļoti ātra (lielākais ātrums, ko trasē var attīstīt, ir 190 km/h), bet pēc tam sekoja sekcijas, kas ir ļoti sarežģītas – ar apmēram 15 līdz 20 līkumiem pēc kārtas, kur svarīga bija sportista atmiņa un tas, kā braucējs prot koncentrēties.
Uz starta starp visiem dalībniekiem bija redzami tādi auto kā 1999.gada Subaru WRC, kas ir pilnībā sagatavots asfalta sacensībām, trīs līdz četri S1600 klases KitCar, Nissan 200 Sx kā arī vairākas Silver car automašīnas!
Dienas plānā bija trīs braucieni, no kuriem beigās tika ņemti vērā divu braucienu labākie rezultāti. Finišā Mārcis izcīnīja otro vietu absolūti un otro klasē. "Sajūtas un gandarījums liels. Lai arī sacīkstes bija sarežģītas, uzdevumu izpildījām. Tagad gaidām mūsu komandu un Mitsubishi Evo X , lai varam gatavoties Spānijas rallijsprintam un rallijam," tā Mārcis Ķenavs.
Izmantotie resursi:ASRT | Building cars for the rally, rent and sale