Pagājušajā nedēļas nogalē, kad notika pasaules čempionāta posms Abū Dabī, Raikonena noskaņojums bija, šķiet, sliktākais visa gada laikā. Soms bija tā noskaities uz komandu par neizmaksāto algu, ka trasē ieradās vien piektdien, īsi pirms treniņbraucieniem, vēlāk tika diskvalificēts no kvalifikācijas par formulas neatbilstību tehniskajiem noteikumiem, bet sacīkstē jau pirmajā aplī piedzīvoja sadursmi un nobrauca trases malā, lai izstātos. Uzreiz pēc tam, nesniedzis nekādas plašākas intervijas, viņš, tērpies pludmales čībās, sēdās savā auto, lai taisnā ceļā dotos uz lidostu.
Kristians Daners uzskata, ka Raikonens ir ne vien dusmīgs uz "Lotus" vadību, bet arī par pieņemto lēmumu atgriezties "Ferrari" sastāvā, kas pazīstama ar daudz striktākām prasībām pret saviem pilotiem.
"Kimi dusmojas par to, ka menedžeris ir pierunājis viņu atgriezties "Ferrari" komandā," stāsta Daners. "Viņš redz, ka Alonso šobrīd rāda savu labāko sniegumu, taču vienalga ir tālu no uzvarām. "Lotus" deva viņam tādu brīvību, kādu viņš vēlējās, turklāt šobrīd arī spēj piedāvāt acīm redzami ātrāku mašīnu. Kas notiks brīdī, kad Luka di Montedzimolo aizrādīs viņam par pārlieku biežo ballēšanos?"
No otras puses, pastāv uzskats, ka tās komandas, kas pašas ražo sev motorus, tostarp "Ferrari", nākošgad būs ieguvējas. Tāpat arī nav zināms, vai spēku samēri starp komandām nākamgad krasi neizmainīsies.
Tikmēr investoru apvienība "Quantum" paziņojusi, ka līgums ar "Lotus" komandu par tās daļēju iegādi ir noslēgts, kas atrisinātu ieilgušās finansiālās problēmas, lai gan oficiāli paziņojumi tā arī nav sekojuši. Laikraksts "Sport Bild" raksta, ka "Quantum" vadītājs Mansūrs Idžass bieži bijis iesaistīts dažādos darījumos, kas galu galā tomēr nav tikuši pabeigti. "O Estado de S.Paulo" ziņo, ka Idžass pērn pat tika notiesāts par apjomīga aizdevuma neatmaksāšanu.
Izmantotie resursi:Motorsport.com | Racing News, Race Results -...