13.01.2014. 13:37

Pilna vērsija:

, apollo.lv, Sports

«Priecē trases lejasdaļas ātrumi, kas šobrīd ir vieni no lielākajiem. Svētdien [vācietim Aleksandram] Krekelam gan tas bija vislielākais, taču arī Martins un Tomass turpat vien bija. Ir stabila braukšana. Jā, kļūdas, protams, gadās, taču ir iegūta pārliecība par saviem spēkiem,» norāda Dukurs.

«Arī ar tehniku viss ir kārtībā, jo Ziemassvētku laikā paveiktais darbs dod rezultātu. Priecē, ka vairs nebūs tālu jāmeklē pareizie risinājumi. Tomēr pēc pēdējiem diviem posmiem Īglsā un Kēnigzē tāpat vēl uztaisīsim kādu jaunu slidu, jo Vinterbergā trase bija netīra un slieces tika pabojātas.»

Treneris savu nozīmi dubultuzvaru sērijā vērtē piezemēti, tomēr norāda uz atsevišķām lietām, kurās viņa klātbūtne varētu būt devusi ieguldījumu. «Man ir gandarījums par to, ka tehnika nepieviļ. Par to, ka varu nodrošināt sportistiem iespēju darīt savu darbu pēc iespējas labāk.»

«Mēdzu būt ass un konkrēts. Pirmajās sacensībās Sanktmoricā Martins startēja pirmais, tādēļ atļāvos skaļi uzbrēkt trases darbiniekam un paņēmu aiz rokas žūrijas pārstāvi, lai paskaidrotu, kā pareizi jāslauka starta grope. Respekts bija. Pretējā gadījumā Martins startā būtu kā buldozers, kas šķūrē sniegu ārā no gropes,» piemēru min treneris.

«Tāpat šosezon ļoti rūpīgi tiek pārbaudītas kamanas. Vinterbergā pārbaudīja visus skeletonus. Arī šajā ziņā jūtu, ka manas zināšanas var noderēt. Mani priecē, ka šosezon Materiālu tehniskā komisija cenšas nedot ne mazāko iespēju kādam izdarīt kaut ko neatbilstoši noteikumiem.»

«Amerikāņu ātrums Eiropā gan izbrīnīja. Taču viņi ir trāpījuši ar materiālu un viņiem ir labi skeletoni, turklāt [Metjū] Entuāns un [Kails] Tress labi brauc, vienīgi [Džons] Deilijs mēdz uzkāpt uz grābekļa,» saka Dukurs. «Arī Sergeja Čudinova ātrums otrajā braucienā nerada aizdomas. Krievi Sanktmoricā brauc labi, ko pierādīja arī pagājušā gada pasaules čempionātā iegūtās pirmā un trešā vieta.» 

«Vācieši gan ir izmisumā. Ja kāds man būtu teicis, ka [austrālietis Džons] Ferouvs pārspēs Franku Rommelu, būtu gatavs saderēt uz kaut ko lielu. Svētdien Sanktmoricā bija arī Vācijas ledus trašu sporta veidu šefs, kurš staigāja apkārt nedabisku sejas izteiksmi. Viņi ir izsisti no līdzsvara. Mehāniķis meta zemē cepuri un teica, ka iešot skrūvēt automašīnas, jo no skeletona vairs neko nesaprotot. Tomēr domāju, ka vācieši tiks atpakaļ un būtu aplami domāt, ka viņi vairs nav konkurenti.» 

Dienu iepriekš pirms uz starta dosies Martins un Tomass Soču olimpiskajā trasē sāksies sacensības dāmām, kuru vidū varētu būt arī Lelde Priedulēna.

«17 sportistes kvalificējas caur kvotām, bet vēl paliek trīs vietas, no kurām vienu, visticamāk, ieņems Āzijas pārstāve (japāniete). Vēl varētu būt kāda pārstāve no Dienvidamerikas, taču tad viņai būtu jābūt pasaules ranga piecdesmitniekā. Tātad paliek divas vietas. Reāli šobrīd sīvākā konkurente Leldei ir nīderlandiete [Joska] la Konte, kura atpaliek par 80 punktiem. Leldei ir jānosargā sava pozīcija un jācer, ka viņa ieņems vienu no divām atlikušajām vietām.»

«Tomēr mums ar viņu ir bijusi nopietna saruna un arī tagad skatāmies pagājušā gada video ar viņas braucieniem. Šobrīd visus spēkus veltījam tam, lai palīdzētu Leldei. Arī Martins un Tomass dod viņai visu iespējamo informāciju. Ja reiz Vinterbergā viņa varēja iestumt ceturto starta laiku un finišēt desmitajā vietā, tad tas nav izņēmuma gadījums. Viņai ir izvirzītas augstas prasības, jo nevēlamies, lai viņa uz Olimpiādi brauc tikai kā tūriste. Ja Lelde uz Sočiem brauks, tad arī tur viņai būs svarīgs konkrēts rezultāts,» piebilst Dukurs.

Līdz olimpiskajām spēlēm atlikušie divi Pasaules kausa posmi Īglsā un Kēnigzē risināsies nākamajās divās nedēļas nogalēs.



Bojāre Olga Bojāre OlgaBokss, Aerobika
FTA
Reģistrēties