"Sveicināti manā pilsētā - Liepājā!," vēsta prāva izmēra plakāti, kuros Porziņģis redzams "Knicks" kreklā ar sesto numuru. Plakāti uzstādīti par Liepājas domes līdzekļiem, bet ideja radās pašvaldības sabiedrisko attiecību nodaļā, Rus.lsm.lv pastāstīja pašvaldības pārstāvis Andrejs Rjabcevs.
Izgatavoti divi dažāda lieluma plakāti, kuru izmaksas ir 190 un 230 eiro, pavēstīja Rjabcevs.
Par liepājnieku aktivitātēm jau ir informēti arī Ņujorkā - "The New York Post" trešdien vēstīja, ka Porziņģa tēla izmantošana plakātos ir saskaņota ar sportista pārstāvjiem. Porziņģa mārketinga potenciālu NYP raksturoja kā teju bezgalīgu, tomēr 20 gadu vecais liepājnieks lūdzis viņu pašlaik īpaši nenoslogot, lai varētu koncentrēties basketbolam, kur viņa loma Ņujorkas komandā arvien pieaug.
Decembrī Porziņģis parakstīja savu pirmo nozīmīgo mārketinga līgumu ar sporta dzērienu ražotāju "BodyArmor", kā arī sadarbojās ar matraču ražotāju "Shifman", kas viņam izgatavoja īpaša izmēra gultas aprīkojumu. Šogad Porziņģim ir pēdējais līguma gads ar "Nike", un sporta apavu ražotājiem par jaunu līgumu ar viņu varētu būt ļoti asa konkurence.
"Knicks" galvenais treneris Dereks Fišers pastāstīja, ka Porziņģis koncentrējas basketbolam, nevis zvejo reklāmas līgumus, taču pieredzējušais speciālists ar sapratni uztver situāciju, kurā jaunais spēlētājs nonācis. Porziņģim jāizbauda, ka viņš no Latvijas nonācis Ņujorkā, bet sagatavot spēlētāju biznesa videi nav vienkārši, atzina treneris.
Jau vēstīts, ka Porziņģim pēc teicamas debijas ir iespēja kļūt par pirmo latvieti NBA Zvaigžņu spēlē, kā arī par pirmo eiropieti, kas izcilāko meistaru šova pasākumā tiktu iebalsots jau pirmajā sezonā.
Nobalsot par Porziņģi var arī, retvītojot šo ierakstu.
NBA Zvaigžņu spēle 14.februārī notiks Toronto, Kanādā.