30.06.2014. 00:04
Viens no jauno tehnisko noteikumu blakusefektiem šā gada F-1 čempionātā viennozīmīgi ir bolīdiem neierasti pieklusinātā «motora dziesma».

Ja līdz šim bija ierasts sacīkšu trasēs visā pasaulē konkrētajās nedēļas nogalēs dzirdēt spalgi skanošos augstu apgrizienu V10 un V8 motorus, tad jauniem V6 turbo dzinēji ir pēdējiem gadiem netipiski klusi. Autosporta faniem tas īsti nepatīk un par to ir saņemtas neskaitāmas sūdzības.

Formula-1 vadība ir izskatījusi iespējas kaut ko darīt lietas labā, iepriecināt fanus (viņiem gan patiesībā nav pamata būt neapmierinātiem, jo šogad aizvadītās sacīkstes, lai arī ar nospiedošu Mercedes pārsvaru, ir bijušas ļoti aizraujošas), tomēr būtisks progress 2014.gada sezonas formulu skanējumā nav panākts.

Tādējādi tiek izskatītas iespējas veikt modifikācijas citās jomās, proti, ja nevar mainīt skaņu, tad jāizceļ vizuālie efekti un tos varētu panākt, formulu apakšu noklājot ar titāna plātnēm, kas uz katra trases asfalta nelīdzenuma gaisā mestu augstas dzirksteļu šaltis. Gluži kā šā sporta veida pagātnē.

Kā vēsta amerikāņu Autoblog.com, Mercedes-AMG un Ferrari komandas pirms aizvadītajā nedēļas nogalē notikušās Austrijas Lielās balvas izcīņas veica sākotnējos plātņu izmēģinājumus. Titāna plātņu sekcijas bija piestiprinātas dažādās vietās zem Niko Rosberga un Kimi Raikonena formulām, lai pārbaudītu, kur tās darbojas visefektīvāk. Treniņbraucienu analīze rāda, ka ne vienā, ne otrā gadījumā plātnes nav devušas vēlamo rezultātu.

Lai vai kā, Austrijā veiktie izmēģinājumi saskaņā ar izdevuma Autosport rīcībā esošo informāciju ir tikai pirmie soļi jauna tipa aizsargplātņu ieviešanā, lai tās no 2015.gada kļūtu par katras formulas sastāvdaļu.



Omkay Republikas laukums 3, Rīga, LV-1010
Mihailovs Jurijs Mihailovs JurijsGrieķu-romiešu cīņa, Brīvā cīņa, Brīva cīņa sivietēm, Jostu cīņa, Pludmales cīņa
FTA
Reģistrēties