25.12.2017. 08:20

FIA tehniskais delegāts Čārlijs Vaitings informējis komandas par "Tehnisko direktīvu 044", paužot, ka dažas komandas pagājušajā F1 pasaules čempionāta sezonā izmantoja piekares risinājumus, kas, braucot pagriezienos, samazina mašīnas augstumu, līdz ar to ļaujot uzlabot aerodinamiku un palielināt saķeri ar asfaltu.

Vaitings apgalvo, ka mašīnas augstuma izmaiņas līkumos ir normāla parādība, bet noteicis, ka turpmāk augstuma maiņas limits būs 5 milimetri, ko nedrīkstēs pārsniegt. Turklāt komandām būs pienākums nodrošināt pierādījumus, ka šis nosacījums patiešām netiek pārkāpts.

Šīs izmaiņas stājušās spēkā brīdī, kad komandas jau attīsta savas nākamās F1 sezonas automašīnas.

Jaunie ierobežojumi nesen Londonā tika izrunāti ar F1 komandu tehniskajiem direktoriem, un tiem bija dažādi viedokļi par to, cik lielu ietekmi piekare drīkstētu atstāt uz aerodinamiku.

Neoficiāli zināms, ka "Red Bull" komanda vēlējusies, lai arī turpmāk piekares risinājumus drīkstētu attīstīt pēc līdzšinējiem noteikumiem, kamēr "Ferrari" atbalstījusi striktākus ierobežojumus. "Mercedes" vienība tikmēr vēlējusies, lai "aktīvā piekare" būtu atļauta, taču izmantojot FIA noteiktu programmatūru un detaļas.

Izmantotie resursi:Motorsport.com: F1 News, MotoGP, Le Mans...



Kultūras, mākslas un izglītības centrs ArtLab Kultūras, mākslas un izglītības centrs ArtLab Maskavas iela 260, Rīga, LV-1063
Kušnira Natālija Kušnira NatālijaFitness, Aerobika, Body-Bike
FTA
Reģistrēties