15.12.2017. 18:22

F1 izpilddirektors Ross Brauns intervijā "BBC Radio 5" atzīst, ka šī ir delikāta tēma: "Mēs cenšamies cienīt visas puses. Daudzi cilvēki šo tradīciju respektē, bet citi uzskata, ka reklāmas meitenes ir novecojusi tradīcija, un mēs to ņemam vērā."

Čeiss Kerijs, kurš stājies Bernija Eklstouna vietā un ir galvenais čempionāta pārraudzītājs, atzīst: "Mums nepieciešams iegūt iespējami vairāk viedokļus un pieņemt īsto lēmumu šī sporta nākotnes labā. Ja skatāmies uz visām lietām, ar ko strādāju, visu cieņu, bet reklāmas meitenes nav starp svarīgākajām tēmām. Tā ir tradīcija, kas ieviesta pagātnē, bet vai tam vajadzētu būt arī nākotnē? Nedomāju, ka es to izlemšu vienpersoniski. Man var būt savs viedoklis, bet sportā ir jārēķinās ar komandām un lielu skaitu aizrautīgu līdzjutēju. Viedokļi vienmēr atšķirsies."

"BBC Sport" veiktajā aptaujā 60% respondentu norādīja, ka vēlas reklāmas meiteņu atstāšanu pirmssacīkšu programmā. Tajā pašā laikā jau šobrīd atsevišķās autosacīkstēs kā "talismani" sieviešu vietā tiek izmantoti gan bērni, gan vīrieši. Izturības sacīkšu pasaules čempionāta (WEC) rīkotāji no reklāmas meitenēm atteicās jau 2015. gadā, to pašu izdarījušas jau atsevišķas "MotoGP" seriāla komandas un sacīkšu rīkotāji.

F1 pilots Makss Verstaoens intervijā vācu laikrakstam "Bild" skaidri definēja savu nostāju, sakot, ka "reklāmas meitenēm ir jāpaliek". Līdzīgi domā Niko Hilkenbergs: "Tas būtu žēl, ja viņi no starta laukuma noņemtu šos acīm tīkamos dārgumus. Kas tā vietā nāks nākamgad? Halo? Ak, kungs..."

Izmantotie resursi:Wheels24.co.za, South Africa's best motoring...



StudioMix, SIA, Studija StudioMix, SIA, Studija Tallinas 81, Rīga, LV-1009
Šmigarevs Andrejs Šmigarevs AndrejsBrīvā cīņa, Pludmales cīņa
FTA
Reģistrēties