06.11.2014. 10:57
Neskatoties uz Pirmās formulas (F-1) komandu «Marussia» un «Caterham» bankrotu, citas no vājākajām vienībām «Lotus» un «Sauber» ir noskaņotas optimistiski.

Jau vēstīts, ka iepriekšējā pasaules čempionāta sezonas 17.posmā, kas nedēļas nogalē norisinājās ASV, finansiālu problēmu dēļ nepiedalījās «Marussia» un «Caterham», līdz ar to uz starta stājās vien 18 automašīnas, kas bija mazākais skaits kopš 2005.gada Monako «Grand Prix» izcīņas, kad par noteikumu pārkāpumiem uz diviem posmiem bija diskvalificēta BAR vienība.

Tagad sacensību vadītājs Bērnijs Eklstouns ar mazajām komandām strādā pie vienošanās, ka tās saņems papildu finansējumu. Tās varētu strādāt pēc sistēmas, līdzīgas lielākajām komandām, kas, balstoties uz rezultātiem, saņem lielākas prēmijas.

«Trīs komandas, kas runājam, esam panākušas vienošanos,» pēc sarunām ar «Lotus» un «Force India» izteikusies «Sauber» komandas vadītāja Moniša Kaltenborna. «Neviens nejautā neko lieku. Mums jāatzīst, ka laiki ir mainījušies un līmenis, lai piedalītos F-1, cēlies.»

Tikmēr «Lotus» komandas līdzīpašnieks Žerārs Lopess pauda pārliecību, ka finansējumu vienības varētu iegūt jau pirms šajā nedēļas nogalē gaidāmā Brazīlijas posma, noliedzot, ka mazās komandas esot reāli apsvērušas iespēju boikotēt Ostinas posmu.

«Marussia» un «Caterham» F-1 čempionātam pievienojās vien 2010.gadā, bet šajā laikā nav spējušas kļūt finansiāli spēcīgas. Toreiz čempionātam pievienojās arī vienība «Hispania Racing Team» (HRT), kas beidza pastāvēt pēc 2012.gada sezonas.

Kā iepriekš informēja raidorganizācija BBC, tādas komandas kā «Red Bull», «Ferrari» un «Mercedes» ik gadu savās F-1 programmās iegulda vairāk nekā 254 miljonus eiro katra. Tikmēr «Marussia» un «Caterham» nespēj atvēlēt pat trešdaļu no šīs summas.



Mironceva Oksana Mironceva  OksanaTaekvondo, Kikbokss
FTA
Reģistrēties