"Es liku "Pirelli" izveidot tādas riepas, kas nespētu izturēt pusi no sacīkstes un viņi tieši to ir izdarījuši," atzīst F1 boss Eklstouns. "Laikos, kad F1 startēja Nikijs Lauda, pilotiem galvenā rūpe bija sekot līdzi ātrumkārbas un bremžu stāvoklim, nevis riepām. Tad tas laiks beidzās un pilotam vairs nevajadzēja domāt ne par ko. Tagad atkal jāsāk lietot smadzenes un domāt par to, kā uzvarēt sacīkstēs."
Starp Eklstouna idejas aizstāvjiem ir arī "Force India" pilots Pols di Resta, kurš apgalvo, ka arī pilotiem, kas brauc ar lēnākām mašīnām, cīņa savā starpā beidzot ir kļuvusi aizraujoša.
"Varbūt līderiem arī ir garlaicīgi, taču tas nevar būt garlaicīgi, ja visas sacīkstes garumā jācīnās par pozīciju," stāsta Di Resta. "Iepriekšējā posmā pat 11 apļus pirms finiša mēs cīnījāmies par pozīcijām, jo zinājām, ka veicam četrus pitstopus un ir jānokļūst priekšā dažiem, kas veikuši tikai trīs riepu nomaiņas. Tas ir kaut kas! Ir jauki, ka sacīkstes laikā kaut kas mainās."
Izmantotie resursi:autosport.com - the authority on Formula One,...