22.12.2013. 11:40
Nacionālās basketbola asociācijas (NBA) kluba Šarlotes "Bobcats" īpašnieks Maikls Džordans šīs nakts spēlē pret Jūtas "Jazz" prezentējis komandas jauno logotipu, pēc kura nākamgad varēs atpazīt Šarlotes "Hornets" vienību.

Jau iepriekšējās sezonas izskaņā kļuva zināma Šarlotes kluba vadības vēlme pilsētas komandai atjaunot "Hornets" nosaukumu. Klubs ar tādu nosaukumu Šarlotē bija no 1988. līdz 2002.gadam.

NBA vadība gan norādīja, ka nosaukuma maiņa ar visām no tās izrietošajām sekām nevarētu būt ātrāka par pusotru gadu, līdz tam ar kļuva skaidrs, ka šosezon Šarlotes vienība vēl startēs ar nosaukumu "Bobcats". Savukārt "Hornets" atgriešanās Šarlotē paredzēta 2014./15.gada sezonā.

Šonakt "Bobcats" spēlē pret Jūtas "Jazz" Šarlotes kluba īpašnieks Maikls Džordans prezentēja komandas jauno logo, ar kuru nākamsezon startēs "Hornets". Pasākumā piedalījās arī tādi pazīstami Šarlotes "Hornets" basketbolisti kā Magsijs Bougss, Rekss Čepmens un Dels Karijs.

"Hornets" atgriešanās Šarlotē ir ne tikai daudzu fanu sapņa piepildījums, bet arī veiksmīgs mārketinga gājiens, kas jau dod rezultātus. No "Bobcats", kura zīmols bija starp mazāk pārdotajiem visā NBA, klubs pārvērtīsies par "Hornets", kuram paredzēta strauja popularitātes augšupeja (salīdzinājumā ar "Bobcats").

Jau šobrīd plānotā pāreja ir sniegusi rezultātus – Šarlotes kluba viceprezidents un mārketinga direktors Pīts Guelli ziņo, ka ir vērojams straujš pieaugums biļešu tirdzniecībā, kā arī zīmola maiņa ir piesaistījusi tādus sponsorus kā "Mercedes-Benz" un "McDonald's".

Izmantotie resursi:NBA.comESPN: The Worldwide Leader In Sports



Omkay Republikas laukums 3, Rīga, LV-1010
Lucenko Jekaterina Lucenko JekaterinaAerobika, Aerobika ūdenī
FTA
Reģistrēties