02.12.2017. 11:26

"Pirelli" uz nākamo gadu riepu sastāvus padarījis mīkstākus, tāpat piedāvājot vairāk riepu variācijas, tādā veidā mērķējot uz stratēģiju dažādošanos.

Šogad, nezinot, cik tieši ātrākas kļūs "Formula 1" mašīnas, oficiālais čempionāta riepu piegādātājs izvēlējās konservatīvu pieeju, piedāvāja salīdzinoši mazāk dilstošas un izturīgas riepas, kā rezultātā 15 sacīkstēs no 20 komandas pārsvarā izmantoja viena pitstopa stratēģiju. Tajā pašā laikā viens no "Pirelli" mērķiem ir, lai vidēji tiktu veikti divi pitstopi katrās sacensībās, un šonedēļ notikušie testi pierāda, ka jau nākamgad tas varētu īstenoties.

"Ņemot vērā, ka katrs riepu sastāvs ir padarīts par vienu iedaļu mīkstāks un papildus klāt nākušas hypersoft riepas, pieļauju, ka tagad riepas būs gana mīkstas, lai varētu īstenoties mērķis par diviem pitstopiem," stāsta "Pirelli" F1 sacīkšu menedžeris Mario Isola. "Domāju, ka trīs pitstopi būtu par daudz, jo tik daudzas riepu maiņas varētu būt sarūgtinājums."

Testos Abū Dabī pirmo reizi visām komandām vienlaikus bija iespēja izmēģināt 2018. gadam paredzētās riepas. Čempions Lūiss Hamiltons jau paudis, ka šīs ir labākās riepas, ko "Pirelli" rūpnīca līdz šim izstrādājusi, tāpat pozitīvi pārsteigts bija aizvadītās sezonas vicečempions Sebastians Fetels.

"Vienmēr ir patīkami braukt ātri un hypersoft šajā ziņā ir solis uz priekšu," atzīst Fetels. "Ar šīm riepām var pabraukt ātrāk, tāpēc skatīsimies, kurās trasēs mums ļaus tās izmantot."

Tiek ziņots, ka ar hypersoft riepām var pabraukt par aptuveni sekundi aplī ātrāk nekā ar līdz šim pieejamajām mīkstākajām riepām.

Jau 7. decembrī "Pirelli" gatavojas paziņot, kādu sastāvu riepas komandām un pilotiem būs pieejamas uz nākamās sezonas pirmo posmu Austrālijā, kas notiks marta beigās.

Izmantotie resursi:Motorsport.com: F1 News, MotoGP, Le Mans...



Vieglatlētikas klubs Viļāni, biedrība Kultūras laukums 9, Viļāni, Viļānu n., LV-4650
Bojāre Olga Bojāre OlgaBokss, Aerobika
FTA
Reģistrēties